Hans L

Rekommendationer

Hans L

2016-07-02

Arbetet som Temperamaleriet gjorde blev mycket lyckat. Karolina är mycket engagerad och gör sitt yttersta för att jobbet ska bli som kunden vill ha det. Läs mer
2016-07-06 Karolina Temperamåleriet T svarar Hans L
:-) Glad om ni blev nöjda! Själv låg jag o pustade i tre veckor innan jag åter blev människa... Det var nog bland det mastigaste jag åtagit mig. Sist jag gjorde ett lika stort jobb la jag upp det på tio veckor*... Lärorikt. Alla små tillägg - o "upptäkter" gjorde att planeringen sprack på ett tidigt plan o jag fick för mig bekräftat - vikten av att göra platsbesök innan. Nu försökte vi köra all planering på distans (du bor ju på en ö långt från Stockholm) o trots bilder - så va jag inte beredd på exempelvis takhöjden. Att sätta lumppapp (en meter breda våder som saknar fibrer o snabbt bryts ned när det blir fuktigt) 4.70 upp i taket -som hade 45% graders vinkel- ensam via en stege kändes som ett OS. Jag va otroligt nöjd med den biten själv. Hög skrytfaktor inför mina "kollegor" (branschfolk).
MEN - att göra ett sånt intensivt arbete o hålla tidsramen innebar att jag som älskar o småfnula på detaljerna fick bita i det sura äpplet o åka därifrån utan göra det, utan att se slutresultatet - o det sedvanliga efterbesöket jag alltid planerar in efter stora jobb (som en nöjd-kund-garanti) skippade vi också. Hoppas poleringen (som görs efter några veckor) flöt fint o att ni på egen hand fått dit lite effekter.
- Hur som helst är jag väldigt glad över att haft dig o din familj som uppdragsgivare. Det kändes gott i hjärtat, o roligt att efter över ett års planering också genomföra dina tankar.
Tack!
*Detta jobb gjordes nu inom loppet av 16 dagar på plats.