Robin S

Rekommendationer

2019-11-26

Gick i säljtankarna på att sälja min bostad som ligger i Vasastan. Kollade runt i området på tidigare försäljningar, rekommenderade mäklare, höga slutpriser och på så vis kom jag kontakt med Erin.
Trots att jag visste att han är en sk a Toppmäklare efter min research så överträffade han ändå mina förväntningar.
Han gjorde ett suveränt arbete och det slutade med att han sålde min lägenhet till rekord pris i området.

Vill man ha en toppmäklare som verkligen levererar så kan jag verkligen rekommendera Erin! Läs mer

2019-01-14

Jag har flyttat runt en del under mitt liv och kan utan tvekan säga att Mattheus Hanna är den skickligaste mäklaren jag stött på. Han är enormt pålitlig och man märker verkligen att han brinner för sitt yrke. Apropå att han levererade över min förväntan när han sålde min lägenhet så rekommenderade jag honom vidare till familj och vänner där han också sålde för rekord.
Kan starkt rekommendera denna toppmäklare! Läs mer

2017-11-27

Rima gjorde ett fantastiskt jobb och överträffade mina förväntningar. Hon gav ett väldigt proffesionellt första intryck och har hållit mig uppdaterad hela vägen. Hon har ett enormt engagemang i det hon gör och ser bara lösningar.
Precis vad man kan förvänta sig utav en toppmäklare! Läs mer
Rima S gillar detta