Rekommendationer

2016-07-27

Stockholms bästa varuhus? Stockholms enda riktiga varuhus? Benägen att svara ja på båda två. Efter något sunkigt och vilset decennium eller två har de rykt upp sig enormt så har du inte besökt dom på ett par år så gör det. Det känns fräscht, uppdaterat och jag tycker de har hittat en perfekt balans mellan kända varumärken och egna mer prisvärda alternativ. Och som en bonus har de vågat satsa på att faktiskt ha personal. Alltså, riktiga levande trevliga(!) människor som finns tillgängliga(!) på butiksgolvet. Jag vet, jag är lika förvånad.
Visst, den där andra dinosaurien lite längre ner på gatan har alla de "fina" märkena men traditioner i all ära, det känns väldigt mycket tråkigare och träigare där. Plus att vill jag handla mer exklusivt går jag till märkesbutiker ändå. Läs mer

2016-07-27

Mycket bra utbud, okej priser och _väldigt_ snabba leveranser. Egentligen bara den, enligt mig, röriga webbutiken som drar ner det ett steg. Aldrig behövt kontakta kundtjänst så kan inte uttala mig om den men det i sig är ju ett bra betyg. Rekommenderas! Läs mer

2016-07-13

Bra utbud, bra priser och fri frakt. Snabb leverans av beställda varor. Retursedel bifogad så var inga problem att skicka tillbaka vara för att byta storlek. Inga konstigheter och ny storlek kom inom någon dag. Rekommenderas! Läs mer

2016-07-13

Osäker på hur deras utbud och priser står sig men processen för att registrera sig vid nätköp är onödigt komplicerad och man måste uppge allt (inklusive personnummer) och lite till. Väl i butiken var det ren anarki vid kassorna och absolut noll styrsel från personalen. Vad är kassa? Vad är information? Vad är själv-check out? Vad är Click & Collect? Väldigt oklart. Folk i kö lite slumpartat men ingen vet till vad. Personalen själva har lika lite koll. Blir själv skickad från en kassa till en annan kassa innan jag blir skickade tillbaka till det första stället innanför entrén där jag försökte hämta ut mitt paket men blev skickad till kassan... Läs mer

2016-07-13

Riktigt bra utbud och priser så egentligen en helt okej butik men kraftigt underbemannade när jag var där så efter att ha väntat en evighet på att någon skulle komma loss så lämnade jag butiken och köpte pulsklockan jag var ute efter i en annan butik istället. Läs mer

2016-07-13

Det är enkelt, beställ ALDRIG från en butik som skickar med UPS om du är privatperson. Det är helt sjukt struligt varje gång de ska leverera något och du kommer garanterat att ångra dig. Läs mer
Daniel F , Danish D gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte