Rekommendationer

2010-10-19

Fredrik E skrev om Butsaya
Mycket bra thai! Spännande och inspirerat. Finns mycket att välja mellan och mycket att utforska. Ska bli roligt att komma hit igen och pröva något mer! Läs mer

2010-10-19

Helt ok men inte riktigt den klass som det utger sig för att vara. Varför inte det? Pga slarv: t ex kantnötta bord i matsalen, en sprucken glasljusstake som uppenbarligen har ramlat i golvet, osv. Rummet, med så kallad utökad minibar, hade en ordinär minibar, gammal tjock-tv, men en utmärkt bubbelpool och fräsch bastu. Frukosten var toppen. För bruksboende är det nog perfekt, men jag letar vidare efter det perfekta kortsemesterhotellet i närheten av hemmet. Läs mer

2010-10-12

Bra blomsteraffär. Läs mer

2010-09-16

Idag åt jag frukost på hotellet utan att ha sovit där. Den kostade 95 kr och jag kom in vid 8-tiden så frukosten var i full gång. Jag blev inte imponerad. Det var en hotellfrukost med filer/varm mat som vanligt men inget extra direkt. Dugligt men inte mer. Personalen var trots allt väldigt aktiv och verkade trevlig och kaffet var extra gott så det var ok ändå. Läs mer
Nikke L , Tobias B gillar detta

2010-09-05

Internationell klass. Trevligt och propert. Uppgraderingen påverkar förmodligen omdömet men det här är ett mycket bra hotell hur som helst. Jag vill bo här igen. Läs mer

2010-08-16

Nej inte söders bästa. Inte bästa nåt förmodligen. OK, skulle jag säga, om ens knappt. Slarvigt, lite trött och lite slappt och det gäller det mesta på det här stället (maten, servicen, miljön). Det som är bra är att det är stort så det lär aldrig vara fullt. Mycket bättre sushi, gyoza, lax tempura, kan man få på många andra ställen. Läs mer

2010-07-04

Toppen! Fint hotell med bra service. Rummen är inte så spektakulära men badmöjligheterna är stora. Fin konst. Hit vill jag åka igen. Läs mer

2010-07-04

Mycket trevligt. God mat. Fantastisk utsikt. Ett ställe att längta tillbaka till. Läs mer
Björn W , Nikke L gillar detta

2010-04-27

Perfekt nära-hemmet butik. Relativt stort sortiment vilket gör att man slipper åka till Liljeholmen. Priserna kanske är sådär men vem vet egentligen. Personalen är som man kan förvänta sig på konsum. Överlag inte så dum affär. Läs mer

2009-09-28

En ny stjärna på Sveriges hamburgerhimmel; Mälarpaviljongens cheeseburgare med bacon och coleslaw är den bästa hamburgaren jag har ätit i sverige. Den har lite extra kryddning, grovmalet köttfärs, och coleslaw! Toppen! När man sen lägger till ställets läge, utstrålning och trevliga personal måste det bara bli en femma. De har öppet en vecka till... Läs mer
1 2 3 4 5   Nästa