Peder A

Rekommendationer

2019-05-21

Peder A skrev om Allinc.se en del av Allinc
Beställde all inclusive i Turkiet för 12 personer. 10 initialt med kompletteringar av 2, varav den ene av dessa två bara skulle bo där 4 dagar. Tyckte det funkade bra med dessa beställningar även om det blev betydligt dyrare , både med resa och transfer för dessa två. Ytterligare en sen ombokning för hemresan när vi var där, föranledde som jag upplevde det en viss irritation från Allinc.
Hotellet och konceptet var alldeles utmärkt. Ang transfer så upplevde jag att det togs ut överpriser.
Totalt sett var vi mycket nöjda och skulle mycket väl kunna boka med dem igen, men transfer tror jag då vi fixar själva. Läs mer
2019-05-21 Mats K svarar Peder A
Hej Peder,
Vad roligt att du är nöjd med resan i det stora hela. Jag ber om ursäkt om du kände att kundtjänst var irriterade när du bokade om din hemresa, så ska det naturligtvis inte vara. Vi brukar få extremt bra betyg på vår kundtjänstpersonal så jag hoppas att det inte skrämmer dig från att boka med oss igen framöver.
Om man är duktig på att pruta med taxichaufförer så kan man eventuellt få ner priset något mot vad vi tar betalt för privat transfer, men då gäller det att förhandla väl, jag har hört många skräckhistorier från just Turkiet där man fått betalat flerdubbelt för en taxi mot vad en förbokad privat transfer skulle ha kostat. Sen är det ju så även i Sverige att om man förbokar en taxi från flygplatsen så kostar den lite mer än vad det gör om man ställer sig i taxi kön på flygplatsen när man ankommer. Taxibolagen tar betalt för att möta upp i ankomsthallen och räknar även in väntetid i priset.
Jag ser fram emot att du väljer att boka även dina kommande resor med oss på Allinc. Varmt välkommen åter!

Med vänliga hälsningar
Mats Kalles
VD
Allinc

2016-09-22

Allting fungerade utmärkt från vårt perspektiv som säljare. Läs mer