Ralf L

Rekommendationer

Ralf  L

2018-11-30

Jag kontaktade Plåtkompaniet för att se om de kunde hjälpa oss med att skapa en måttanpassad specialtillverkad plåt för montering i vårt uterum. Jag hade inga höga förhoppningar eftersom det är ett relativt litet jobb.

Jag fick ett extremt bra bemötande, en av deras medarbetare besökte oss några dagar efter första kontakt och tog mått samtidigt som han föreslog några riktigt smarta lösningar som vi inte hade tänkt på. Kort därefter var plåten tillverkad och idag när jag skulle hämta den insåg jag att jag inte får in den i min bil. En av deras medarbetare sa direkt, "det här fixar jag" och hjälpte mig med transport hem i en av deras transportbilar.

Jag känner mig bortskämd med deras suveräna service och rekommenderar detta företag starkt till alla som är i behov av stora som små plåtjobb. Läs mer
Ralf  L

2016-09-23

Ralf L skrev om Sfeab AB
Vi valde Sfeab AB för att bygga vårt uterum inklusive en isolerad betongplatta. Innan vi anlitade Sfeab AB var vi i kontakt med ett antal lokala byggfirmor som hade väldigt svårt att uppskatta den totala kostnaden och tidsplanen. Det kändes nästan som att de inte var intresserade på grund av att vi inte skulle bygga ett helt nytt hus. Sfeab AB kontaktade oss inom 24 timmar från vår offertförfrågan på deras hemsida, lämnade en offert strax därefter, levererade exakt enligt tidsplanen väl inom budget med hög kvalité. Jag kommer alltid att ringa dem först när vi behöver få något gjort och rekommenderar Sfeab AB till alla som vill slippa obehagliga överraskningar med oseriösa och okunniga hantverkare. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte