ELISABETH R

Rekommendationer

2019-10-22

Riktigt bra service och god mat! Bra priser och rejäla portioner. Sportbar i fin och mysig lokal centralt beläget i Sjöstaden! Rekommenderas! Läs mer

2019-01-15

Trevlig personal och riktigt bra service! Läs mer

2018-09-13

Helt fantastiska! Beställde catering från Kaffemakaren i samband med en begravning. Mycket prisvärda och fantastiskt goda bakverk! Smörgåstårtan var bland det godaste jag smakat. Serveringspersonalen var också mycket trevliga. Rekommenderas för alla.
/Elisabeth Läs mer

2017-11-10

Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet i slutet av oktober 2017, dvs när det var som svårast att sälja och när priserna på bostäder föll 10-15%. Hon gjorde trots det ett utmärkt jobb och jag är jättenöjd, trots att slutpriset hamnade under värderingen som gjordes tidigare på hösten. Elin är lyhörd, professionell och väldigt trevlig. Jag rekommenderar henne till alla som vill sälja! Läs mer
2018-03-01 Elin B svarar Elisabeth R
Tack Elisabeth! Detta värmer gott och jag hjälper dig gärna i framtiden om ni blir sugen på att flytta från Sjöstan :-) Var rädd om er så hörs vi igen!

2016-12-20

Jag har fått hjälp med mitt badrum och är supernöjd med allt! Proffsiga, trevliga och håller både tid och offert! Läs mer

2016-10-03

Jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling och Anna Steen i våras för att sälja min lägenhet i Sjöstaden. Jag är supernöjd med allt och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedlingen. Läs mer
2016-10-03 Tobias D svarar Elisabeth R
Hej Elisabeth och tack för din rekommendation :) Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten!
Med vänliga hälsningar Anna Steen