Rekommendationer

2018-02-20

Jättebra. Jag var nervös innan, men efteråt gick jag därifrån med bättre självförtroende vad gäller bilkörning och förstås bättre förståelse för hur det kan vara att köra bil när det är halt. Läs mer

2017-05-30

Jag är jättenöjd ned mitt nya kök och jag skulle definitivt anlita Samlands igen! De har duktiga, proffsiga, lyhörda och hjälpsamma hantverkare och bra bemötande från kontoret. Det enda jag skulle göra annorlunda om jag anlitade Samlands igen vore att ligga på mer, ifrågasätta mer, be om mer information och se till att jag fått en mer detaljerad arbetsordning. De gjorde t ex inte färdigt underarbetet och skrapade bort allt gammal kakel eller spacklade igen hål efter att elektrikern bilat in elledningar innan de satte skåp och diskbänk på plats. Det gjorde det lite svårare för plattsättaren och för mig som fick spackla hålen. Men som sagt i slutändan blev allt jättebra och jag skulle absolut rekommendera dem! Läs mer
2017-05-31 Sammlands Måleri svarar Katarina W
Hej Katarina, tack för din rekommendation och konstruktiva feedback. Detta är något vi tar till oss till framtida projekt.

Vad roligt att du är nöjd med projektet!

Vänliga hälsningar,
Alla på Sammlands

2016-11-10

Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera Flyttbolaget som jag anlitade för flytt och flyttstädning. Allt gick jättesmidigt. De anpassade leverans av kartonger till när det passade mig, var snabb att svara på mejl, kom i utsatt tid, flyttade allt utan en enda liten skråma. Läs mer
2016-12-09 Flyttbolaget i Stockholm svarar Katarina W
Tack Katarina för ditt fina omdöme!

Kul att allting gick bra och att du är nöjd med oss, alltid lika kul att höra från nöjda kunder. :)

Hoppas att du trivs i ditt nya boende och lycka till i fortsättningen.

Med vänlig hälsning Flyttbolaget i Stockholm
Flyttbolaget i Stockholm gillar detta