Jonzon H

Rekommendationer

2021-11-01

Dyrare än konkurrenterna men ok kvalitet.
De glömde lägga tillbaka en matta som jag fick hämta efteråt. Läs mer

2021-07-10

bra jobb utfört i tid. svårt dock att få telefonkontakt under arbetsdagen Läs mer
Min bil gillar detta

2021-03-22

Informativ hemsida och snabb leverans utan problem. Läs mer
earstore.se gillar detta

2020-10-06

Beställde en specialritad fönsterbräda som levererades på två veckor. Hade glömt specificera att yttersidorna skulle blankpoleras. Granitop hade två man på plats efter 24 timmar med kompetens och utrustning för att fixa problemet på plats. Har positiv erfarenhet från Granitop från tidigare större projekt också. Alltid snabba, noggranna, professionella och konkurrenskraftiga. Läs mer
2020-10-08 Granitop AB svarar Jonzon H
Tack för ditt omdöme, Jonzon!

Med vänliga hälsningar, Granitop.se
Granitop AB gillar detta

2017-12-04

Jonzon H skrev om EVEPE AB
Jag har anlitat EVEPE för installation och återkommande service av vårt värmesystem. Min uppfattning är att de är mycket kunniga och behärskar allt från grundläggande värmepumpteknologi, rördragning, cirkulationssystem, rördragning och även el.
De är punktliga och slutför jobben på den tid de indikerat från början.
De kan ibland vara svåra att få tag i, är ofta sena med offerter så man får jaga dem lite. Men när de väl givit ett löfte eller offert så håller de alltid vad de lovat. Läs mer
EVEPE AB gillar detta

2016-11-13

Lämnade min MG för allmän genomgång och service. Fick snabb offert, tiderna hölls och jag fick bra information under arbetets gång. Dessutom var bilen fint rengjord i kupen, rengjorda mattor mm.
Jag var inte förvånad. Jag är van att det blir bra på Bromma bil och motor Läs mer
Bromma Bil och Motor gillar detta