Rekommendationer

2019-09-07

Jonathan R skrev om TriffiQ
Beställde t-shirts med logo inför ett event. Blev fel i första omgången pga miss i kommunikationen. TriffiQ var dock snabba med att fixa fram nya t-shirts med rätt tryck. Tack för bra service :) Läs mer
2019-09-10 Mikael J svarar Jonathan R
Hej Jonathan,
tack för feedback gällande vår hantering när saker inte blir som det är tänkt.
Varmt välkommen åter

2018-01-15

Jonathan R skrev om Materiet
Vi har anlitat Garant Catering för catering av julbord samt mat till sommarfest på kontoret. Har även varit på fest arrangerad i deras festvåning. Alltid bra mat och trevlig service. Rekommenderas varmt! Läs mer

2017-11-30

Vi tecknade företagsavtal under våren 2017 och nu spelas det squash varje vecka. Det är bra lokaler, trevlig personal och smidiga bokningar för banor. Rekommenderas varmt! Läs mer

2017-10-11

Åt tonfisksallad med currydressing, fräscht och gott! Läs mer
2017-10-12 Just Salad svarar Jonathan R
Tack Jonathan !!

Beställ direkt till kontoret, smidigt och enkelt. Genom att bli fakturerad är det nu ännu enklare att få nyttiga och goda sallader direkt till dörren.

www.justsalad.se

2017-03-08

Mycket nöjd med servicen från Master Office, snabbt och enkelt! Läs mer
Master Office gillar detta

2017-02-09

Mycket trevligt bemötande från personalen vid bokning och grym massage, rekommenderas varmt! Läs mer

2017-01-18

Jag och min flickvän tillbringade en helg på Häringe under sommaren. Superhärligt att ligga vid poolen under dagen och maten på kvällen höll även den hög kvalitet. Tack! Läs mer

2017-01-16

En trevligt och lättillgängligt köpcentrum med ett schysst utbud av butiker. Läs mer