Reinaldo L

Rekommendationer

Reinaldo L

2016-12-07

Jag beställde ett jobb från Ingwallköket före midsommarn, luckor, bänkskiva, nytt skåp för ugnen, mm. Efter upprepade kontakter med företaget kan jag säga att de håller inte vad de lovade, jobbet är inte klart och det som är gjort har dålig kvalité. Dessutom är de inte så billiga heller som de påstår. Vill ni bara byta luckor, så är företaget antagligen bra. I mitt fall är luckorna det enda som är någorlunda bra. Vill ni göra större jobb, skulle jag avråda från att anlita Ingwallköket.
Jag är mycket besviken. Läs mer
2016-12-15 Ingwallköket AB svarar Reinaldo L
Hej Reinaldo!
Tråkigt att du är missnöjd med vårt arbete och som vi berättat för dig har vi brutit med den underentreprenören som gjorde arbetet hemma hos dig , vi ville ju skicka ut vår nya underentreprenör men du valde ju att ta en kraftig kompensation istället för att vi fick åtgärda det sista som var kvar att åtgärda. Vi kan ju tycka att kritiken är lite orättvis då vi försökt att göra dig nöjd till slut , men vi är medvetna om att det inte gått klanderfritt till hemma hos dig men som du kan se på denna sida så är de flesta kunder nöjda med både pris och arbete och det strävar vi alltid efter.
Ingwallköket AB
Reinaldo L gillar detta