GÖRAN R

Rekommendationer

2020-03-18

Sålde min 2:a bil till företaget, dom har agerat helt proffsigt båda gångerna, och jag kan rekommendera dom å det varmaste Läs mer
Bileliten i Göteborg gillar detta

2020-01-29

Alltid lika proffsiga, kunniga, uppdaterade med den senaste tekniken. Oftast lätt att få tid också.
Har varit här i över 20 år och kan verkligen rekommendera denna mottagning, och jag bor inte ens i området.
Gratis parkering. Läs mer

2018-08-03

Först var vi i England maj -18, då fungerande det inte ringa mellan våra telefoner. Väl hemkommen felanmäler jag felet, och får till svar att det måste varit nåt tillfälligt. Juni -18 åker vi till Spanien inte heller här går det ringa mellan våra telefoner , felanmäler från Spanien .
Återkommer till Telenor efter hemkomst dom lovar undersöka och återkomma inom en vecka.Givetvis ringde dom aldrig tillbaka. Juli -18 åker vi till Danmark och nu går det inte ringa till min fru förrän efter 8 försök, de fem första fanns inte numret 2 gånger blev det upptaget och 8:e gången kom jag fram. Väl hemkommen försökte vi få rätsida i telenors egen affär på Frölunda torg. Där kan man inte ta emot uppsägningar och ev klagomål hänvisas till kundtjänst via telefon där jag suttit många timmar i kö. Vad ni än gör, teckna er aldrig hos telenor , de är banditer och skurkar som styr där/Göran Rosdalen Läs mer

2016-12-08

Perfekt service, nöjd arbete och bemötande Läs mer