Rekommendationer

2021-10-02

Inser när jag försöker ringa centret att SATS Medlemsservice! valt att ta bort tjänsten att svara sina medlemmar i telefon. När jag hittar numret möts jag av en telefonsvarare som hänvisar till chatt och webb. Men jag ville komma i kontakt med en person på centret. Nytt bottennapp i kundservice hos SATS, när jag knappt trodde de kunde sjunka lägre. Stjärnan får de enbart tack vare sina engagerade och duktiga instruktörer och det är också bara därför jag fortfarande är medlem. Så länge det nu varar. Läs mer

2020-09-29

Snabb leverans, snabb och trevlig kundservice.

Inte full pott pga den höga returfraktkostnaden och det lite, men ändå lite krångliga sättet att returnera. En returfraktsedel i paketet eller hämta själv på webbplatsen hade jag föredragit.

Fin, välpackad vara. Som utlovad på sajten. Kommer säkert igen som köpare. Läs mer
butikatmosfar.se gillar detta

2020-09-24

Förstår inte alls tidigare recensioner. I min mening ett av stans mest kundvänliga och trevliga företag som levererar precis som utlovat. Superfint jobb, levererat som överenskommet och bra kommunikation under vägen. Har anlitat dem tidigare och hade då exakt samma upplevelse. Jag rekommenderar dem varmt Läs mer

2020-07-05

Malin hjälpte oss att sälja en stor tvåa på Söder och hon var alltigenom proffsig. Malin är fantastisk på att återkoppla och informera om rätt saker vid rätt tidpunkt. Som säljare har man ett pålitligt bollplank som ger svar på de frågor man har. Malin är påläst, har jättebra framförhållning och är dessutom genuint intresserad av att göra ett bra jobb. Vilket hon såklart också gjorde! Stort tack, det råder ingen som helst tvekan om vilken mäklare vi skulle välja igen! Läs mer

2018-09-11

Jättebra jobb, snygg och prydlig montering, bra instruktioner. Ett trevligt och professionellt bemötande, tiderna vi avtalade hölls perfekt och persiennerna levererades helt efter önskemål. Dessutom hade M.M öppet i somras när många andra hade stängt. Jag rekommenderar M.M Persienner varmt. Läs mer
MILOS R gillar detta

2016-12-18

Jag har sedan jag blev kund för flera år sedan alltid blivit otroligt vänligt och trevligt bemött i mina kontakter med Matkomfort.
Vi brukar beställa Premiumlådan och har också provat Vrom lådan några gånger.
Kvaliteten på maten har genom åren varit väldigt hög, vi har aldrig fått något som varit ofräscht eller dåligt i lådorna. Såserna är fantastiska! Portionerna är väl tilltagna.
Tror aldrig vi tillagat och ätit något som inte smakat bra, även om vår upplevelse är att inslaget av bulgur, couscous, billigare rotfrukter etc., nog har ökat något genom åren.
Leveranserna har alltid fungerat bra, men sedan ni bytte leverantör är de än mer punktliga. Maten kommer alltid kylskåpskall. Läs mer
2016-12-19 Matkomfort svarar Anne-Charlotte Christina E
Tack Lotta för ditt fina betyg och din fina rekommendation!
Härligt att vi levererar både när det gäller mat, leverans och service. Vi har fått önskemål om att variera potatis/ris/pasta och har därför tagit in couscous, bulgur och rotfrukter som middagens kolhydrater. Ledsen om det uppfattas som att vi tagit in "billigare" råvaror. Vi har inte dragit ner på kostnaden för råvaror totalt i lådan.
Toppen att leveranserna funkat bra och att de nu är ännu mer punktliga. Var det kanske sedan de införde nytt system och vi nu skickar sms med tiden du tänker på? Vi har haft samma företag sedan 2008 :)