Jane R

Rekommendationer

2016-12-26

Jag träffade Svenska Tak och Puts i samband med ett takarbete på mitt hus. Jag fick mycket vänligt bemötande och de är synnerligen snabba, effektiva och noggranna med allt som görs. Det är inte roligt när man har besvärliga saker att göra kring hus och tomt och när problemen verkar övermäktiga, kan jag varmt rekommendera denna firma som med sin expertis och vänlighet hjälper Er att ställa saker till rätta igen. Jag vill passa på att skicka ett extra varmt tack till Steven och hans medarbetare (med superduktig plåtslagare!) och önska alla ett fantastiskt Gott Nytt 2017 med många nya nöjda kunder! Läs mer

2016-12-26

Behöver ni åtgärda Ert tak? Jag fick hjälp i somras av teamet på Trygg Fastighetsrenovering och blev jätte nöjd! De är snabba, effektiva och mycket noggranna. Innan jag visste ordet av, var taket åtgärdat och allt såg snyggt och prydligt ut. Inte ett spår av någon renovering lämnades kvar! Därför vill jag nu passa på att tacka för ett fantastiskt arbete och önskar alla på Trygg Fastighetsrenovering ett riktigt Gott Nytt År med många nya, nöjda kunder! Läs mer
Trygg Fastighetsrenovering gillar detta