Rekommendationer

2018-08-12

Ola G skrev om Bluepower
Bluepower är nog det i särklass sämsta företaget jag någonsin handlat av. Dom har ingen telefon utan vill att man ska maila istället. Men dom svarar inte på mailen. Jag har mailat och ”bönat och bett” om att få svar på en enkel fråga men dom bryr sig absolut inte. Dom struntar fullständigt i dig som kund så fort du betalt verkar det som. Ett råd: handla ALDRIG av BluePower i Göteborg/Kungsbacka. Läs mer

2017-10-25

Vi har en lite restaurang och är då och då i behov av diverse el-jobb av en proffsig och flexibel elfirma. Anlitar därför alltid Apex som snabbt hjälper till och löser problemen. Mycket trevlig och kunnig personal. Det känns tryggt att ha Apex som leverantör. Vi kan verkligen rekommendera Apex. Läs mer
Sebastian M , Apex Elinstallationer gillar detta

2017-01-29

Jag har just köpt bil för andra gången hos Moderna Bil. Mitt intryck är att deras begagnade bilar håller högre kvalitet än genomsnittet samt att säljarna verkligen är kunniga och förstående för vilket behov av bil jag behöver. Lägg därtill en service i världsklass så är det enkelt att förstå att jag verkligen rekommenderar Moderna Bil. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte