Rekommendationer

2018-12-02

Vi beställde rostfria diskbänkar från Decosteel via Ulrika på Levande Kök i Järfälla. Det blev en felleverans men vi är mycket nöjda med både produkten och hur Decosteel hjälpte oss med hanteringen. Mycket bra företag både två. Läs mer

2018-12-02

Ulrika hjälpte oss att beställa rostfria diskbänkar från Decosteel. Hon och Levande Kök hjälpte oss med felleverans på allra bästa sätt. Vi är mycket nöjda med hur de hjälpte oss både med beställning och felleverans. Tacksamma även för att Decosteel hjälpte oss på ett bra sätt. Mycket bra företag både två. Läs mer

2017-02-05

Robert Å skrev om Radea
Jag fick en offert för att åtgärda markradon (har krypgrund) genom att sätta in en radonsug.

Offerten var tydlig men det fanns några detaljer som jag ville få förtydligade och efter mail-konversation så kom vi överens om att det skulle komma 1:a februari. De kom vid utsatt tid och var klara vid 15-tiden samma dag.

Deras projektledare har därefter varit i kontakt med mig telefonledes vid 2 tillfällen för att kontrollera resultatet och leverera utrustning för korttidsmätning. Nu har jag en pågående korttidsmätning och även en pågående långtidsmätning.

Radea ska hämta korttidsmätningen i nästa vecka för utvärdering men jag kan själv läsa av displayen och hittills ser resultatet mycket bra ut. Jag är nöjd med vad det gjort så här långt. De verkar angelägna att göra ett bra jobb. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte