Rekommendationer

2019-07-23

Jag köpte min lägenhet i Sandviken genom Per Bonnevier på Svensk Fastighetsförmedling. Han var jätteduktig och snabb och jag kände ett stort förtroende för honom direkt. Jag upplevde honom som en mycket lugn och trygg mäklare. Han beskrev försäljningsprocessen mycket tydligt vilket gjorde det enkelt för mig att genomföra.

När jag sedan fick nytt jobb och flyttade till en annan stad så var valet av mäklare en självklarhet. Jag kontaktade Per Bonnevier och han var mycket lätt att få tag på. Han kom snabbt ut för att värdera min lägenhet. Vi kom överens om ett rimligt pris och vips så låg min lägenhet på nätet för snabb spridning. Han valde bra bilder och skrev en tydlig text. Per tog sedan hand om att visa lägenheten och vi fick snabbt in budgivning. Det kändes som att jag inte behövde göra något jobb, han tog hand om allt. Han var lugn och hanterade hela budgivningen mycket klokt och korrekt. Han är även väldigt rolig så hela processen blev enkel och smidig. All kontraktskrivning gick snabbt och det var, som sagt, alltid lätt att få tag på Per och diskutera igenom eventuella frågor. Han är även väldigt noggrann och skräddarsyr kontrakten utifrån situationen.

Per Bonnevier på Svensk Fastighetsförmedling är en mäklare jag varmt kan rekommendera till alla som vill sälja eller köpa i Gävleborg. Han är alltid trevlig, högst professionell och kompetent. Han visar ett högt personligt engagemang och står stabil när vindarna börjar blåsa. Han är mycket trevlig att jobba med och ger alltid ett bra bemötande. Han är så grundad och känner till marknaden i Gävleborg extremt väl.

Jag är extremt nöjd med det jobb han har gjort för mig både med att köpa och sälja lägenhet åt mig. Hela processen har varit enkel och trivsam tack vare Pers kunnighet. Läs mer
2019-07-23 Per B svarar ELISABET E
Tack så mycket för dina fina vitsord och ditt förtroende Det har varit roligt att hjälpa dig med dina bostadsaffärer :)
Per

2019-04-04

Jag har gått till Rebecca på Uppsala Yogamassage ett flertal gånger och varit lika nöjd varje gång. Har testat både 90 minuters helkroppsmassage, huvud och ansiktsmassage. Som yoga lärare kan jag verkligen rekommendera alla, både yoga fanatiker och personer som kanske aldrig har provat yoga, att testa yogamassage. Det är väldigt kraftfullt och jag upplever alltid att jag får mer rörlighet, och såklart avslappning efter en yogamassage. Läs mer
2019-04-04 Rebecca L svarar ELISABET E
Hej Elisabet!
Det är fint att höra att du är nöjd och att yogamassagen har hjälpt dig bli mer rörlig och avslappnad. Varma hälsingar till dig från Rebecca
Rebecca L gillar detta

2017-02-15

Trevliga, kompetenta och pålitliga. Gjorde ett förträffligt jobb till enormt lågt pris. Dom var ca 60% billigare än all andra flyttfirmor jag kontaktade. Jag kan helhjärtat rekommendera dom och skulle absolut använda dom igen om jag behöver flytta igen.

Dom gör jobb i hela Sverige och arbetar tydligen även mycket för Riksteatern. Dom är därför riktiga proffs. Fantastiska problemlösare och enormt bra på att samarbeta även i högt pressade situationer, som tex när dom försökte bära upp min fina, dyra och enormt tunga antika träsoffa. Vid ett tillfälle höll dom denna tunga soffa lyft högt uppe i luften för att komma igenom en smal, slingrande trapp sväng där ytterdörren dessutom gjorde det fysiskt omöjligt att komma in. Då skulle dom flesta gett upp eller iallafall tappat både humör och tålamod. Istället var dom roliga, skämtsamma och snabba som vesslor utan att verka det minsta stressade. Dom monterade snabbt ner dörren och kom in utan vidare problem.

Som sagt mycket bra problemlösare och firman skickade ett gäng på fyra starka män. Det tog bara ca 40 minuter att flytta allt. Vilken lättnad för mej som kund. Dom var försiktiga med mina möbler och var även mycket kunniga om antika möbler. Jag fick lite av en gratis Antikrunda av en kille som hade studerat möbel historia. Dom klagade inte en enda gång trots mycket tunga möbler och trångt. Dom använde även bra ergonomisk utrustning för att värna om sina anställda. Det var lätt att komma i kontakt med dom och planera allt, och dom var flexibla runt mina tider. Dessutom kände dom till rutavdraget och tog hand om detta åt mej. Absolut fem-stjärniga! Att anlita Östra Aros är ett kanonbra sätt att göra flytten enklare! Läs mer