Rekommendationer

2019-04-04

Jag har gått till Rebecca på Uppsala Yogamassage ett flertal gånger och varit lika nöjd varje gång. Har testat både 90 minuters helkroppsmassage, huvud och ansiktsmassage. Som yoga lärare kan jag verkligen rekommendera alla, både yoga fanatiker och personer som kanske aldrig har provat yoga, att testa yogamassage. Det är väldigt kraftfullt och jag upplever alltid att jag får mer rörlighet, och såklart avslappning efter en yogamassage. Läs mer
2019-04-04 Rebecca L svarar ELISABET E
Hej Elisabet!
Det är fint att höra att du är nöjd och att yogamassagen har hjälpt dig bli mer rörlig och avslappnad. Varma hälsingar till dig från Rebecca
Rebecca L gillar detta

2017-02-15

Trevliga, kompetenta och pålitliga. Gjorde ett förträffligt jobb till enormt lågt pris. Dom var ca 60% billigare än all andra flyttfirmor jag kontaktade. Jag kan helhjärtat rekommendera dom och skulle absolut använda dom igen om jag behöver flytta igen.

Dom gör jobb i hela Sverige och arbetar tydligen även mycket för Riksteatern. Dom är därför riktiga proffs. Fantastiska problemlösare och enormt bra på att samarbeta även i högt pressade situationer, som tex när dom försökte bära upp min fina, dyra och enormt tunga antika träsoffa. Vid ett tillfälle höll dom denna tunga soffa lyft högt uppe i luften för att komma igenom en smal, slingrande trapp sväng där ytterdörren dessutom gjorde det fysiskt omöjligt att komma in. Då skulle dom flesta gett upp eller iallafall tappat både humör och tålamod. Istället var dom roliga, skämtsamma och snabba som vesslor utan att verka det minsta stressade. Dom monterade snabbt ner dörren och kom in utan vidare problem.

Som sagt mycket bra problemlösare och firman skickade ett gäng på fyra starka män. Det tog bara ca 40 minuter att flytta allt. Vilken lättnad för mej som kund. Dom var försiktiga med mina möbler och var även mycket kunniga om antika möbler. Jag fick lite av en gratis Antikrunda av en kille som hade studerat möbel historia. Dom klagade inte en enda gång trots mycket tunga möbler och trångt. Dom använde även bra ergonomisk utrustning för att värna om sina anställda. Det var lätt att komma i kontakt med dom och planera allt, och dom var flexibla runt mina tider. Dessutom kände dom till rutavdraget och tog hand om detta åt mej. Absolut fem-stjärniga! Att anlita Östra Aros är ett kanonbra sätt att göra flytten enklare! Läs mer