Johanna O

Rekommendationer

2019-09-19

Jag har sålt en villa. Erika gav från första början ett seriöst intryck. Hon var väl förberedd inför vårt första möte och man fick en känsla av att hon var genuint intresserad och seriös på ett tryggt sätt. Försäljningen gick över förväntan både ur ett ekonomiskt och tidsmässigt perspektiv och jag vet att hon jobbade hårt med att vara så tydlig som möjligt mot spekulanter. Erika verkade mån om att både vi som säljare och de vi sålde till skulle bli nöjda och känna sig trygga, och det är ett stort plus. Särskilt när det gäller en så stor affär som en villaförsäljning. Läs mer
2019-09-19 Erika F svarar Johanna O
Åh, tusen tack för det fina omdömet! Det gläder mig att du känner så och att jag lyckats förmedla den trygghet jag hoppats på. Och som du skriver, för mig är det viktigt att köpare och säljare känner sig nöjda och att värna om en trygg affär utan risk för missförstånd. Särskilt när objektet är så pass unikt såsom ert. Jag kommer fortsätta att tro på det jag gör och att det är rätt väg att gå som mäklare, mer hjärta och mänsklighet till mäklarbranschen helt enkelt : ) Tack för fint samarbete!

2018-12-18

Jag anlitade Norrsidan Bygg för renovering av mitt kök. Jag bor i ett gammalt hus med sneda vinklar åt alla håll. Tyckte att Norrsidan var flexibla och tillmötesgående vad gäller att möta specifika önskemål från mig och de gav även förslag på problemlösning när husets sneda vinklar och oförutsägelser blev ett hinder i processen. Jag tyckte att kommunikationen gick bra, och de var snabba och noggranna. Gott betyg från mig! Läs mer
2018-12-18 Norrsidans Bygg svarar Johanna O
Hej Johanna,

Vi tackar så mycket för fint omdöme och din rekommendation!

Jättekul att höra att allt gått bra under projektets gång och att du är nöjd med ditt nya kök!

Med vänlig hälsning,
Alla på Norrsidans Bygg

2017-10-13

Johan utförde jobbet med bravur - ett krångligt och omfattande jobb fixades snabbt och han återkopplade under hela processen kring de frågetecken som fanns. Noga med att göra snygga kabeldragningar och noga med att offerten höll - trots att jag tror att det tog längre tid än han väntat sig. Han verkar som en duktig och ärlig hantverkare. Kan rekommendera varmt. Läs mer

Verifierad kundrelation
Vi anlitade Plusgrader AB för totalentreprenad av borrning för bergvärme och installation av pump, plus konvertering till vattenburen värme från elradiatorer. Till en början var vi mycket nöjda med både bemötande och utförande. Arbetet gick relativt lika med tidsplan och rördragningen blev bra. När jobbet var klart däremot och det endast saknades några småsaker som att komplettera med en rumsgivare och kolla ett oidentifierbart ljud från pumpen så blev det desto krångligare. Jag upplevde det som att efter att vi betalat fakturan så slutade de vara serviceinriktade. Jag och min sambo har ringt åtskilliga samtal utan återkoppling. När vi till slut fick kontakt med dem så blev vi hänvisade till att själva lösa tidsbokning och återkoppling med den rörmokare som gjort jobbet. Och han i sin tur var svår att få tag på. Det är inte vad jag förväntar mig av en totalentreprenad av denna omfattning. När det 6 månader senare visade sig ha uppstått en droppläcka under diskbänken i samband med konverteringen så fick vi återigen försöka ta kontakt med företaget som nästan aldrig svarade. Eller återkopplade. Till slut löste sig detta ändå med hjälp av både Plusgrader och vår egen hemförsäkring. Misstag kan såklart ske vid en sådan här omfattande renovering, men jag tycker att det minsta man kan förvänta sig är en schysst återkoppling. Jag vill inte som kund behöva jaga och vara orolig för om de kommer att göra rätt för sig. Vi kände oss nöjda i början för de gjorde jobbet på ett bra sätt då, men oerhört missnöjda och stressade i slutet på grund av dålig återkoppling och utdragna processer. Läs mer

2017-10-13

Anlitade Badrumsdax för renovering av vårt badrum. Vi som kunder hade många tankar och bestämda åsikter om hur badrummet skulle se ut för att passa huset, och killarna på badrumsdax var mycket tillmötesgående och kom med egna förslag på speciallösningar. De höll både tidsplan och offert, och var ordningssamma och serviceinriktade. Vi kommer absolut att använda oss av dem igen vid nästa tillfälle. Läs mer
Tomas L gillar detta