Per

Rekommendationer

2017-03-09

Trevlig personal, snabba och professionella! Helt ok priser på de tjänster jag nyttjat (lagningar, däckbyten och däcklagring), ingenting att klaga på, bara bra! Läs mer

Per skrev om Viasat
Viasat försöker verkligen få mig att byta till en annan leverantör. De har försökt ringa mig flera gånger varje dag från olika nummer (jag blockar dem när de stört mig) för att sälja kanalpaket etc som jag inte vill ha och inte har bett om. De har höjt priset för mig då jag hade "silver"-paketet, för kanaler jag inte bett om och inte vill ha. Efter att ha varit kund hos Viasat i en evighet fick jag "erbjudande" om en ny box, när min gamla Nokia-box dog. De hade en "jättebra" box. En Samsung HD-box. Det är den långsammaste och mest krånglande skräpbox jag någonsin använt! Den gör mig helt j---a galen. När jag får tag i en annan så ska den sprängas, eldas upp eller krossas. Ont ska med ont förgöras.
Om de slutar telefonterrorisera sina kunder och slutar skicka reklam via posten (det senare kan jag leva med) så vore det åtminstone ett plus till. Läs mer

2017-02-28

Som leverantör av bredband via 4G är de inte alls att rekommendera. Deras datamängder (konceptet är förövrigt absurt) är för lågt satta för att fungera. Tele2 erbjuder mycket bättre mängd till bättre priser! Välj inte Telenor till mobilt bredband!
249 kr/mån för 40 GB, att jämföra med Tele2, som tar 199 kr/mån för 50 GB. För 299 kr/mån får man 100 GB hos Tele2. Go figure. Läs mer

2017-02-28

Har förvisso bara handlat en gång (via 3d-grottan.se), men produkterna levererades snabbt och bra. Priset var otroligt bra. Fick dessutom en liten godispåse med i paketet. Det uppskattades också :) Läs mer

2017-02-28

Köp inte böcker från detta antikvariat via nätet (via antikvariat.net, som annars är bra, eller liknande). Böckerna skickas inte och de svarar inte på mail. Vet inte hur de sköter sitt arbete på plats i butik, men via internet är de tyvärr inte bra. Läs mer

2017-02-28

Alla mina beställningar via internet har skickats snabbt och problemfritt. Böckerna förpackas mycket bra och överensstämmer med beskrivning! Bra priser jämfört med andra antikvariat. Kan bara rekommendera detta företag!
(Beställningar gjordes via antikvariat.net) Läs mer