ANN R

Rekommendationer

2019-04-05

Det hade varit lättare att recensera detta bolags städningar om personalen faktiskt dök upp på inbokade tider. Detta hände mig två tillfällen i rad och jag sa sedan upp mitt abonnemang. Vid båda tillfällena fick jag ett nonchalant bemötande av kundservice (bl.a. borde jag själv ha förstått att den extrastädning jag fått inbokad inte skulle ske, trots att det var kontoret själv som föreslagit dagen och tiden för mig och mailat en bekräftelse på att de skulle komma). Det enda jag erbjöds i kompensation var att få ngt extra städat vid nästa ordinarie tillfälle, såsom inuti kylen. Det är tyvärr mer energikrävande att ha Alberts Städervice som städbolag än att faktiskt städa själv. Det kostade mig bara mycket energi och en trasig kopp som inte kunde kompenseras för. Kundservicen på detta bolag är usel. Läs mer
2019-04-16 Alberts Städservice svarar ANN R
Hej Ann! Verkar som att det blivit ett missförstånd här. Jag har varit i kontakt med min kollega som meddelade att vi i tidigt skede informerade dig om att vi ej städar på en av dina inbokade städdagar, pga helgdag.
Efter detta har det förmodligen blivit ett missförstånd om du trodde att städningen skulle ske ändå. Vi ber därför om ursäkt för detta och tycker det känns tråkigt att du upplever oss som nonchalanta. Kan vi slå en signal under dagen så kan vi reda ut vad som kan ha hänt? Ha en fin tisdag! /Jennifer på Alberts
Sara Margareta A, ISAK L gillar detta

2017-02-28