daniel K

Rekommendationer

2019-06-17

Mycket trevlig, kompetent och hjälpsam mäklare. Läs mer

2017-03-02

Jag åkte till Melinas Bilar och skulle sälja min bil. Vi hade över mail kontakt kommit överens om att dom skulle köpa bilen av mig för 10000 kr. När jag kommer dit så tar han en körtur på cirka 30 sekunder, därefter påstår han att det är mycket jobb på bilen som måste göras och att det kommer kosta dem minst 6000 kr. Han säger att han inte kommer ge mig den summa pengar som vi kommit överens om. Jag bestämmer mig då att inte göra affär med Melinas bilar.

När jag ska köra iväg så springer han fram och öppnar passagerardörren och säger att han ska köpa bilen för 5000kr. Jag avböjer erbjudandet.

Därefter ber jag honom stänga min dörr, som resulterar i att han smäller igen dörren ordentligt, och jag åker därifrån. På väg hemåt får jag sammanlagt 3 sms och 8 samtal varav ett som jag svarar på. Då han en än gång försöker att få mig att sälja bilen till dom för ett lägre pris som jag har blivit lovad och skriker och beter sig illa när jag inte går med på att göra affär med dem.

Spar er tid och åk inte till Melinas bilar. Skrutt firma utan service mind, okunniga, oseriösa, helt enkelt bedrövliga. Läs mer