Rekommendationer

2017-11-07

Jesper S skrev om A3 EL AB
Snabb respons. Drog el i utbyggnad och satte takspots med dimmers, kontakter, invändiga och utvändiga eluttag. Pålitlig och seriös firma. Grabbarna gjorde ett kanon jobb. Rekomenderas! Läs mer

2017-10-15

De stenar jag köpte och använde till min garageuppfart på 80m2 höll dålig kvalitet och blev gulbruna efter endast 2 säsonger. Bolaget var vid reklamation inte tillmötesgående och förökte skylla missfärgningarna på annat som att jag skulle ha saltat uppfarten. När jag förklarade att så inte var fallet skyllde de istället på löv. Sorgligt. Tydligen använder sig bolaget även av mindre leverantör som enligt min mening inte håller måttet. Vid köp av marksten rekomenderar jag att köpa av de större aktörerna som Benders, etc dom tar fullt ansvar för sina produkter och inte via stenbolaget pga avsaknad av servicekänsla enligt mina erfarenheter. Läs mer
Emre A , Stefan gillar detta

2017-09-24

Anlitade Eddie för dubbelfalsad bandtäckning av mitt tak. Är väldigt nöjd med resultatet(jag är väldigt petig). Eddie är en mycket skicklig plåtslagare och dessutom trevlig, hjälpsam och serviceminded. Kan verkligen rekomdera Eddie för plåt/takarbeten. Läs mer

2017-09-15

En kompetent och pålitlig firma! Läs mer

2017-03-18

Jag kontaktade firman angående konstruktionsärende och de lovade hjälpa till och bad om fler handlingar. Jag lade ner tid på att ta fram ritningar/skisser och skickade över och fick då ett taffligt svar om potentiella problem. Både mailade och ringde sedan firman flera gånger, faktiskt under 2v tid och de svarade varken på telefon eller mail. Dåligt och oseriöst! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte