Marko

2017-04-21

Verifierad kundrelation
Marko skrev om Melinas Bilar
Hej,

Åkte 40 mil för att hämta en Audi S3, enligt "Huvudsäljaren" så var det pytte pytte små repor på bilen, angående framrutan sa han att stenskottet knappt märks/syns etc etc. Original bromsklossar blev "slängda av verkstad" Nej det finns inga original bromsklossar till Audi S3 bak utan sitter svarta vanliga, var ett test för o se om de ljuger eller inte och om dom kan något om sportbilar överhuvudtaget. Det sas massa andra lögner med såklart, en usel säljare som inte kan något om bilar.

Väl på plats, kollar på bilen och det ser ut som att den har varit med i Fast and furious scenen där dom kör sönder bilar genom en skog rakt av. Massvis med repor, stötfångaren fram ser ut som den har varit halvkrockad, bitar satt löst på vänstersida vid dimljusen och spoilern på sidan framboxen var nästan av. Stenskottet var cirka 10cm, syntes mycket väl. Inuti var bilen helt okej.

Tyvärr kunde jag inte se alla dessa repor runt om bilen & på framspoilern där det såg ut som att bilen var krockad etc av all smuts, jag bad de tvätta bilen innan man kommer dit, "Ja" fick man i telefon men på plats där var det ju inte alls så.

Allt som allt, kostade denna bilköp mig 11tusen kronor extra, lackering, polering, rekond, och whatnot.
Visst, det är en årsmodell 2010, inte en ny bil, men dessa skador bör ses om innan man säljer bilen vidare till nästa kund.

Så kära vänner, köp inte bil från Melindas Bil de ljuger brutalt. Avstå!! Läs mer
Kenzo T gillar detta