Rekommendationer

2019-08-23

Lena skrev om Nybrogatan 38
Trevlig personal, god mat och bra stämning. Ett ställe jag gärna återkommer till. Läs mer
Nybrogatan 38 gillar detta

2018-11-15

Väldigt trevligt bemötande och fantastisk service. Den ljusa ullmattan är som ny och det gamla marmor golvet, efter slipning och polering har aldrig varit så fint som nu.
Vi är så nöjda med Ångtrvättbilen! Läs mer
Ångtvättbilen gillar detta

2017-04-27

På TBC blir jag alltid vänligt bemött, de är väldigt kunniga och proffsiga och jag känner mig trygg deras händer. För ca 15 år sedan led jag av väl utvecklad rosacea, knallröda kinder med små blåsor både på kinder och näsa, det var hemskt.
Uppsökte en hudläkare som rekommenderade en antibiotika kur på 2 år.
Läste om IPL och började med IPL behandling istället för antibiotika. Först tre tillfällen på vår/vintern och lika många på hösten. Det blev bättre och bättre. Efter ett tag räckte det med två gånger per år och därefter bara en gång för att hålla tillbaka rosacean. Senaste IPL behandlingen jag gjorde var 2013 och idag är jag helt fri ifrån detta elände tack vare IPL dessutom ingen antibiotika. På sommaren kan jag vara ute och njuta av solen och värmen, men har alltid hög solskyddsfaktor (30 - 50). Jag är så glad för vad IPL har gjort för mig och på Täby Beauty Center utför de detta på bästa sätt. Lena Rosencrantz Läs mer
Täby Beauty Center gillar detta