Mikael D

Rekommendationer

2017-05-19

Vi vill verkligen rekommendera Svenska Tak & Puts som vi träffade när vårt tak skulle renoveras.
Arbetet var omfattande: byte av dålig råspont, papp, läkt, takpannor, hängrännor, stuprör, plåt kring skorsten samt montering av väggfäste till ny antenn mm.
Trots att det inte finns någon möjlighet att köra fram med bil intill huset så killarna fick bära alla pannor mm så var de glada, omtänksamma och det var trevlig atmosfär samt att alla jobbade mycket effektivt.
Dessutom fick vi en snygg och praktisk anpassning på den vägg där vi ska bygga en uteplats med tak :-)
De städade ordentligt efter sig och tog med allt skräp inklusive den gamla antennen.
Nu behöver vi inte längre oroa oss med ett tak från 60/70 tal, huset blev snyggare och mer värt !!!! Läs mer

2017-05-19

Vi vill verkligen rekommendera Trygg Fastighetsrenovering. Vi fick snabb återkoppling på offertförfrågan och Magnus var mycket lyhörd över våra önskemål samt kom med bra tips och vi fick en prisvärd offert redan vid hans besök.
Trygg Fastighetsrenovering gillar detta