Henrik M

Rekommendationer

2019-01-30

Det började med att jag tog in en offert från Wasa Parkettservice och dessa två firmor är tydligen ihopslagna. Kontakten var lovande till en början men det gick utför redan när de skulle komma och mäta ytan för mitt planerade parkettjobb då han inte dök upp. Dagen efter dyker person från Parkettspecialisten upp och mäter och lämnar offert med ett pris per kvm.

Jag gör sen en korrigering och det läggs till 2kvm och jag får en ny offert med ett totalpris. Här gör jag missen att inte kolla upp kvmpriset som man ändrar utan att säga någonting och hänvisar efter utfört jobb att det var så mycket gerningar och materialspill. Något som inte informerats om på plats vid mätning och i mitt tycke bör uppfattas av ett proffs. För mig luktar det mygel lång väg och det påpekade jag även om jag inser att jag får skylla mig själv.

2000 drog man av på fakturan efter en del mejlväxling och jag har ingen tanke att rekommendera jobb via denna firma till någon. Kontakten har under resans gång varit ett skämt och varken Wasa eller Parkettspecialisten har ringt upp trots upprepade påtryckningar.

Däremot ett stort plus till deras underentreprenör, Ronny, som gjorde ett bra jobb fort och hade en väldigt bra kommunikation. Läs mer

2019-01-30

Bra kontakt och utmärkt utfört jobb. Rekommenderas! Läs mer
2019-01-30 Katja Järvelä svarar Henrik M
Tack Henrik för rekommendationen!
Patrycja Wesola, Katja Järvelä gillar detta

2017-10-12

Överlag bra även om jag väntar på mina vinterdäck nu 6 månader senare. Läs mer

2017-06-28

Henrik M skrev om The Barn
Grym mat och ännu bättre service. Är det något som skall anmärkas på så är det att dippen var lite dåligt kryddad. Läs mer