Thomas E

Rekommendationer

2017-06-29

Vi behövde ett nytt tak till vår 40-talsvilla och begärde offert från några takläggare i Stockholm via Villaägarnas hemsida.

Företaget gav ett professionellt intryck redan vid första kontakten, offerten var mycket detaljerad och deras uppfattning av vad som behövde göras överensstämde med våra önskemål. För oss var ett bra resultat viktigare än lågt pris.

Vår takrenovering blev utförd med mycket hög kvalitet och utfördes snabbt. Det som utlovades i offerten hölls.
En nödvändig avvikelse från offerten under arbetets gång hanterades smidigt med en modifierad offert.
Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående.
Företaget rekommenderas varmt.

Thomas E Läs mer

2017-06-29

Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående.
Företaget rekommenderas varmt.

Thomas E Läs mer