Josefin R

Rekommendationer

2017-07-18

Skulle inte påstå att jag ÄLSKAR stället, men av någon anledning kommer jag alltid tillbaka efter att ha testat någon ny frisör.

Tyckte bättre om den gamla lokalen på Birger Jarlsgatan än den vid Hötorget. Blir nöjd med klippningen varje gång, trots att jag alltid har olika frisörer (med andra ord: jämn kompetensnivå). Man behöver inte boka långt i förväg om man kan vara lite flexibel och priserna är rimliga.

Rekommenderar om man bara vill ha en snygg klippning men inte förväntar sig en "upplevelse" av att gå till frisören. Läs mer

2017-07-18

Bokar alltid behandlingar m.m. via Bokadirekt. Tycker tjänsten är smidig och siten för sista minuten-tider funkar också toppen! Idag behövde jag hjälp med ett ärende och fick svar från supporten inom 3 min, aldrig varit med om liknande. Supertrevlig var han också. WOW! ++++++ Läs mer

2017-06-30

Trevligt ställe med goda drinkar. Själva området är väldigt mysigt och vi satt på uteserveringen som var fin.

Jag blev tyvärr lite besviken på råbiffen som jag valt, råbiffen är mycket godare på systerrestaurangen Nybrogatan 38. Pommes fritesen var också något för mycket friterade och påminde mer om chips i konsistensen. Det var även rätt hög ljudvolym med många barn/ungdomar, förvisso i sällskap med föräldrar, som väsnades (dock inte restaurangens fel).

Totalbetyget var ändå bra och jag kan tänka mig att komma hit igen, men mer pga läget än för att det är Bockholmengruppens bästa restaurang. Läs mer