Rekommendationer

2018-07-12

Susanne skrev om avtal24
Snabbt och smidigt! Kommer använda avtal24 igen. Läs mer

2017-07-25

Har städabonnemang varannan vecka.
+ bra veckostädning
+ lätt att få tid för fönsterputsning

- Man måste vara hemma och vakta som en hök för att de inte ska dra utan att ha putsat alla fönster eller lämnat ränder. Har beställt stege men ändå har de kommit utan vilket inte fungerar på vårt hus)
- storstädning. Inget bra alls. Som en veckostädning plus lite extra. Förstår inte hur så många timmar kunde gå till så lite. Missat lampor, socklar i köket plus strul med beställning då den inte gått fram till de som var här.
- koll på larm. Osäkert ibland speciellt vid vikarier. Speciellt vid pålarmning vilket resulterar i att huset är olarmat ibland när de går.
- serviceavgiften... retar gallfeber på mig. TA BORT DEN! Eller ha kvar den som en fakturaavgift för de som kräver pappersfaktura. Eller ge en vettig förklaring till vad det är för något. Att bara börja skicka ut städmedel och hävda att det ingår i serviceavgiften är inte okej. Läs mer
2017-08-01 Elinor S svarar Susanne
Hej Michael,
Visst är det skönt med veckostädning! Tack för din feedback, den tar vi till oss av för att bli ännu bättre på det vi gör.
Angående storstädningen är ju hela syftet att det ska bli ordentligt städat och på ställen som oftast inte hinns med eller prioriteras. Framför gärna dina synpunkter till områdeschefen så att du blir helt nöjd nästa gång. Och självklart är säkerheten viktig. Snart kommer vi göra det ännu enklare och tydligare för våra medarbetare att avläsa speciella instruktioner, så att sådana misstag inte görs. Och så till sist: serviceavgiften. Eftersom inte material eller administration inte ingår i Rut, så behöver den kostnaden ligga separat och inte i den avdragsgilla summan.
Allt gott,
Elinor på Hemfrid