MAGNUS W

Rekommendationer

2019-07-05

Stort tack för en mycket väl genomförd flytt från Stockholms skärgård till Småland alltifrån förfrågan, offert och bokning till packning, lastning, transport och lossning. Supertrevliga medarbetare som var både varsamma och effektiva! Trevlig sommar! Läs mer
2019-10-04 Flyttbolaget i Stockholm svarar Magnus W
Roligt att du är nöjd, så ska det vara! Sommaren var bra men nu får vi istället önska en trevlig höst! :) Mvh Flyttbolaget i Stockholm AB
Flyttbolaget i Stockholm gillar detta

2019-06-24

Vi har sålt vårt fritidshus på Ljusterö med stöd av Svenska Fastighetsförmedling. Lena har som ansvarig mäklare varit fantastisk, mycket professionell och ett stort stöd från vår första kontakt genom hela processen alltifrån planering, värdering, annonsering och marknadsföring av vårt hus till kontraktsskrivning och planering för köparnas tillträde. Vi är mycket nöjda och tacksamma för en lyckad lotsning av vårt fina hus till nya ägare. Läs mer
2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Åkersberga svarar Magnus W
Tack Magnus. De orden gläder mig så innerligt. Det är precis så jag vill att mina kunder skall känna inför, under och efter en fastighetsaffär. Jag är så tacksam för det stora förtroendet ni gav mig och önskar dig och Marion en underbar sommar då ni kan tillåta er att ligga i hängmattan och njuta

2017-08-01

Snabb respons och offert avseende tillverkning och montering av persienner. Leverans, kvalitet och pris precis som utlovat. Mycket nöjd! Läs mer