Maj E

Rekommendationer

2019-05-21

Servade bilen och bad att de skulle byta bromsbelägg och skivor runt om. När jag hämtade bilen hade de bara servat den. Och talade om att jag borde byta bromsarna som var helt slut?!
Det hade jag ju bett om när jag bokade. Fick ett kostnadsförslag men det fanns inga tider i rimlig framtid för mig, jag skulle bila en längre sträcka en vecka senare.
Fick det gjort hos en annan firma för 2000:- mindre. Läs mer

2018-11-21

Jag har anlitat dem vid 2 tillfällen. Första gången la de ett plåttak på mitt förra hus , helt ok.
De fick byta tak på huset jag köpte sedan och där har det lossnat plåt som skall skydda ändträet på ca 30 cm som sticker ut ovanför ett stort fönster. Har lossnat på båda sidorna. Talade med Daniel på DB tak , han ville ha foton vilket jag skickade för 1,5 år sen har inte hört av dem. De är svåra att få tag på när arbetet är betalt och klart. Läs mer

2017-09-03

Stopp i toalett. Tycker att det gick snabbt att få hjälp ( det var ingen kris ) . Tycker att man skulle frågat när de var på plats pm de skulle spola igenom rören , även om det skulle blivit en merkostnad tycker jag att frågan skulle ställts . Kollarna hade med sig slangen ingen använde den inte . Gav mig rådet att byta toastolen . Vilket jag gjort😄 Läs mer