Lars Olof N

Rekommendationer

2017-12-13

Insamlad av företaget
Jag tycker inte om att priset skall höjas från 2018 när jag bytte ut mitt gamla larm sas det ingenting om prishöjningar mitt gamla larm hade inga höjningar under den tid jag hade det där dåligt tycker jag Läs mer
2017-12-13 Verisure Sverige svarar Lars Olof N
Hej Lars Olof! Jag beklagar att du känner så! Om du vill att vi ser över ditt avtal får du gärna slå en signal till vår kundtjänst på 020-724365.
Mikael N, Anders B gillar detta

2017-09-06

Insamlad av företaget
jag fick hjälp med sanering av ventilationen som utfördes men jag vet inte om det gjordes på rätt sätt det jag blev förvånad över var att inte fläkten för återvinningen inte stängdes av när jobbet utfördes då jag efteråt var på vinden för inspektion av aggregatet där var helt tätt i filtrena som nyss var rengjorda allt damm var i filtren och i fläkthjulen Läs mer
gillar detta
1