Rekommendationer

2021-05-31

Proffsiga och väl genomförda installationer. Läs mer

2019-12-10

Proffsiga och service-minded. Hög kvalitet på leveranser. Läs mer

2018-08-23

Trevliga och seriösa. Bra priser och service. Rekommenderas varmt! Läs mer

2017-11-11

VARNING!

2017-11-11

Har ännu inte sett röken av min order som jag beställde den 17 september som skulle skickas "inom 5-6 dagar". Jag startade ett ärende hos Conrad den 27 september - inget svar ännu (11 november). Ingen som helst form av återkoppling kring restnoterad produkt eller svar på ärendet.

Status/återkoppling ifall produkter är restnoterade är under all kritik. Har inte heller fått något svar på något av alla ärenden jag skickat in.

Efter att ha reklamerat ordern via Klarna (har även försökt via Conrad, ej fått återkoppling, och som ni förstår inte heller fått någon produkt ännu) trodde jag att kaoset var över och min order blivit cancellerad. Skönt! Men, det slutar inte där. I förrgår fick jag en "Fakturapåminnelse" DIREKT från Conrad (även om jag handlat via Klarna?) på samma order. Hörde av mig direkt till "supporten" men så klart ej fått svar ännu. Inte nog med att Conrad aldrig levererat någon produkt eller går att få tag i - man har också mage att skicka en fakturapåminnelse för en order som aldrig blivit levererad som dessutom är köpt genom Klarna - som i sin tur tittat på ärendet och gjort en återbetalning. Detta är helt sjukt.

Jag skulle på detta sätt vilja varna andra för att bli utsatt av Conrad Elektronik. Jag har tidigare handlat av dem i olika sammanhang utan problem - men nu har det hänt något väldigt allvarligt. Jag läser på nätet om fler som inte fått varken ordrar och blivit fakturerade på senare tid. Jag kommer aldrig att handla via Conrad igen - varken personligen eller via något av bolagen jag sitter inköpsansvarig för. Läs mer