Rekommendationer

2019-06-13

Nora har på ett mycket professionellt och trevligt sätt lett hela processen. Som säljare av ett radhus har jag känt mig väldigt trygg och hela tiden informerad om vad som händer och vad nästa steg är. Jag kan verkligen rekommendera Nora till vänner och bekanta! Läs mer

2017-11-22

Hej!
Jag är 83 år och ser dåligt,men jag är verkligen mycket glad över att jag har solcellspaneler på taket tack vare mitt engagemang för Implementa Hebe när dom "knoppades av" från universitetet och blev aktivt företag. Jag fick fin kontakt med den kvinnliga chefen och sedan även med de som kom och installerade panelerna. Jag försökte få resten av ägarna i samfälligheten här att nappa också genom att hålla dem informerade. De var mycket intresserade - Men tyvärr var det ingen av de övriga som tog kontakt med Implementa hebe. Det var på min 80-årsdag som hopkopplingen med elen gjordes här med 3 herrar från Göteborgs Energi. Jag hade då och fortfarande Jämtkraft som el-leverantör till mig och överskott härifrån förmedlas av Gbg Energi till Jämtkraft och det har fungerat helt bra.
Hoppas nu att fler i allt högre takt installerar solcellspaneler så vi i någon mån kan minska uppvärmningen av vår jord.
Sänd en varm hälsning till Inplementa Hebes personal från mig och varm tack skall även ni ha för denna kontakt. Läs mer