ANDERS E

Rekommendationer

2019-09-28

Goda tårtor men inte prisvärda. Tårtorna är extremt små. En 8-10 bitars är till max 6 personer. Läs mer

2018-04-25

Varning!
En medvetet långsam handläggning av boutredningar. Han är inte bara för gammal (närmare 80 år) utan helt inkompetent. Han är extremt dyr för det enkla jobb han utför.
Han har dessutom attitydproblem och är inte opartisk i sitt arbete. Läs mer
Anders E gillar detta

2018-01-08

En felparkerad bil ställer sig 25 cm från min bildörr så jag inte kan öppna dörren. Ringer till Apcoa som säger att de inget kan göra trots att de får bild på den felparkerade bilen. Normalt brukar de älska att bötfälla felparkerare men inte denna dag. Läs mer
BULENT R gillar detta

Anders E skrev om Apotea AB
Bästa webbshoppen i Sverige. Bra service, snabba leveranser och billigt. Läs mer

2017-12-22

Små pizzor så kallade small är verkligen små. Men de kostar lika mycket som en normal vanlig pizza på vilken pizzeria som helst.
Pizzorna är smakmässigt ordinära men alldeles för dyra. Läs mer

2017-12-22

En del varor kan ta mycket lång tid att få hemlevererat. En kniv jag beställde tog nästan 4 veckor för dem att leverera.
Efter det att jag påmint dem flera gånger om den långa leveranstiden och bett om kompensation då fick jag en ynklig rabattkod på 10%. Läs mer

2017-12-22

De har kampanj på Höganäs kakel på 20%. Men då lägger de på en fraktavgift på 295kr så om man köper för ca 1500-5000kr så blir det dyrare än innan kampanjen då frakten var gratis. Mycket ful marknadsföring. Läs mer
GHALI D gillar detta