Tomas T

Rekommendationer

2021-08-05

Tomas T skrev om Allente
VARNING, ett av de mest oseriösa företag du kan råka på. Säljer abonnemang på TV tjänster med "fantastiska" erbjudanden. Deras kundservice därefter är inte lika fantastisk och du kommer antagligen aldrig komma i kontakt med dem. För att åberopa din ångerrätt måste du ladda ner blankett från ARN och skicka (gör det då för guds skull rekommenderat annars "har det kommit bort i postens hantering".
Ställer du kritiska frågor är du "dum i huvudet" alternativt "kukhuvud" och "borde skaffa större kulor". Läs mer

2019-12-09

Tomas T skrev om Byggmax AB
Värdelös personal som bara ryckte på axlarna åt att de som skulle finnas inte fanns hemma, kolla på nätet var bara svaret när jag ville ha information Läs mer

2019-09-19

Skulle laga en ventil som läckte och det gjorde det även när de åkt. ringde o sa att det var fel men skyllde på att det var vedpannan. kunde konstatera att så inte var fallet och har efter 4 uppringningar blivit lovad att de ska komma men inte ens hört av sig så ringt igen. 3 dagar med läckande rör och fortfarande ingen åtgärd men fick i sista samtalet svaret "det är väl ingen fara det rinner ändå ner i golvbrunnen"....
Ett gått råd anlita en annan firma Läs mer

2018-01-04

Tomas T skrev om Matseco AB
Rent lurendrejeriföretag undvik!!

Har egenpåhittade "faktaresultat" och döljer alla problem som deras utrustning skapat Läs mer

2018-01-04

Undvik!
Sätter servicestämpel men gör inte allt som ska göras enligt serviceschemat vilket resulterade i att min drivrem gick av.
Skyller ifrån sig och säger de kollade att den var ok trots att det står BYT på serviceintervallen, då skyller de på att tidigare ägaren inte ville ha den bytt och denne sa att han lämnade in och sa att han ville ha den servad bara.
Kommer aldrig använda mig av dessa! Läs mer