Desiree L

Rekommendationer

2018-07-02

Sålde en 3:a i Brandbergen.
Upplevde att mäklaren inte hade koll. I annonsen på hemsidan var det flera faktafel som jag var tvungen att påpeka, samt att pappersprospektet såg billigt ut, med dåligt upplösta bilder och konstig layout.
Per var dålig på att informera mig om vilka steg man ta i en försäljning, och som förstagångssäljare visste jag inte hur det går till. Jag kände mig lätt "utlämnad", och när köparen sedan var sen med att betala in handpenningen fick jag ett samtal av Per där det kändes som att han frågade MIG om vad vi skulle göra åt det. Läs mer
2018-07-03 Per Z svarar Desiree L
Hej Desiree! Jag tycker att det är väldigt tråkigt att läsa detta, att fotografens bilder inte blev bra och att vårt nya marknadsmaterial inte höll måttet. Jag kan inte göra något åt det som redan hänt, men jag ska se till så jag har en bra dialog med kunden i framtiden. Ha´ en trevlig sommar! Mvh/Per

2018-02-02

Skönt ställe med trevlig personal. Nice med många olika dansgolv. Lite för mkt folk dock, så vi hann aldrig sjunga karaoke, men det kan bero på löningshelg. Läs mer

2018-01-19

Fick ett väldigt bra och trevligt bemötande av mäklaren. När det inte gick vägen med första lägenheten tipsade han om en annan, som jag gillade väldigt mycket, och sedan köpte. Har hela tiden fått löpande information om vad som kommer hända och hur vi går tillväga med kontrakskrivning mm. Han svarar snabbt på sms och mail och jag har genom hela processen känt mig väl omhändertagen. Läs mer