Rekommendationer

2020-10-26

Fick hjälp med att åtgärda ett sovrum där kall luft pyste in konstant. Fick snabbt ett möte på plats och en offert. Uppdraget utfördes samma vecka med toppresultat. Till ett bra pris! Rekommenderar Aerius Ventilation alla gånger! Proffsigt företag som jag har rekommenderat till även vår brf att byta ut fläktmotorn till fastigheten. Läs mer

2020-10-09

Snabb och proffsig kommunikation. Jobbet utfördes snabbt med hög kvalitet. Prisvärt. Rekommenderar dessa starkt, så nöjd! Läs mer

2020-10-08

Hjälpte oss snabbt och proffsigt med ett kärvande handtag till vår balkongdörr. Kan varmt rekommendera detta låsföretag. Kommunikativa och bra pris. Väldigt trevlig ägare dessutom! Läs mer
Tvedbergs Lås gillar detta

2020-08-28

Efter att ha totalrenoverat vår lägenhet kan jag bara säga att jag är mycket nöjd med hela processen från första kontakt till avslut. Svarar alltid på frågor snabbt och kommer med bra lösningar & förslag till förbättringar. Jag rekommenderar verkligen Ro-Ru Bygg och kommer själv anlita företaget vid behov av ytterligare renoveringar. Alla jag har haft kontakt med har varit väldigt trevliga och professionella. Tack för ett bra samarbete! Extra plus till VD Robin som återkopplar snabbt och är oerhört alert på att lösa små problem som alltid kan uppstå vid renovering. Högsta rekommendationer! Läs mer

2020-01-29

Jämförde tre mäklare i Vasastan innan jag träffade Joakim. Vart ett enkelt val att välja Joakim då han trodde på en betydligt högre värdering och hade en trovärdig plan för nå dit, vilket var förtroendegivande. Senaste halvåret hade han dessutom sålt för väldigt höga kvadratmeterpriser i närområdet. Han ställde höga krav på styling och fotografen gjorde ett fantastiskt arbete. Super-fina bilder i kombination med rätt utgångspris ledde till 40 par som gick på visning och vi fick ett högre slutpris än vad vi hade förväntat oss. Ifall du ska sälja din lägenhet och inte vill lämna något åt slumpen så MÅSTE du kontakta Joakim. Vasastans vassaste mäklare! Läs mer

2019-02-28

Professionell och super-trevlig mäklare. Rekommenderar starkt! Läs mer

2018-02-28

Jag är supernöjd med Mikael! Mikael hjälpte mig sälja min lägenhet trots en trög och oförutsedd marknad. Med driv, omättlig energi och ett professionellt bemötande lockade han flera intressenter. Dessutom vägledde han mig och min sambo till ny bostad! Kommer utan tvekan välja Mikael igen nästa gång det är dags att sälja! Läs mer
2018-02-28 Mäklarhuset Innerstan svarar NICLAS Å
Wow, tack Nicklas för ditt/ert fina omdöme. Superglad att ni är nöjda med mitt arbete. Det var ett stort nöje att få hjälpa till! /Mikael