Jörgen S

Rekommendationer

2018-03-22

Valet av Svensk fastighetsförmedling och framför allt Helen Roth visade sig var helt rätt val. Helen och hennes förmedling är mycket proffesionella i sitt utövande. Helen visade tidigt i processen att hon och förmedlingen står för kvalitet, vilket är en förutsättning för att nå bästa resultat. Och det gjorde hon:-) Helen är väldigt lätt att samtala med, och har ett föredömligt förhållningssätt till både säljare och vad jag förstår till köparen. Jag kan stark rekommendera Helen Roth och Svensk fastighetsförmedling i Stenungsund. Läs mer

2018-03-20

2018-04-04 Helen R svarar Jörgen S
Tusen tack Jörgen! Väldigt viktigt för mig att ni känner er nöjda och orden värmer. Jag blir riktigt rörd. Lycka till med nya bostaden!