Lennarterling F

Rekommendationer

2018-08-26

VARMT TACK Jack för snabb hjälp med låsbyte trots att du hade ena foten på väg på semester. Mathias gjorde ett fint jobb, även om det inte hjälpte.....jättebra låssmed. Mvh Ingrid Läs mer

2018-04-09

Gott bemötande. Fick hjälp med starthjälp eftersom batteriet var helt slut endast 8 mån gammalt. Fick veta att det finns en "kontakt" för montering på batteriet om bilen får stå. Det jag REAGERADE STARKT PÅ var att den INTE var monterad NÄR jag hämtade bilen. Men den som hjälpte mej hela vägen fixade detta. Killen som sa vid hemgång att den var monterad ljög uppenbart..... känner mej osäker på om jag kan lita på denna verkstad för ev service. Är personalen för unga, känner dom inget ansvar?????? Jag har efter mitt besök fått en del negativa resultat ett av dem en service där kunden DAGEN efter att det saknades olja efter filterbytet. Känns oroande....Jag köpte nytt batteri och kontakten för att kunna strypa strömmen. Mvh Ingrid Bennby Östlund SSC 284 Läs mer
2018-04-10 Speedy Bilservice Tyresö svarar Lennarterling F
Hej Ingrid,

Jätte tråkigt att du har tappat förtroende för oss. Som du vet själv så var inte din bil ens inbokad ändå åkte jag hem till dig mitt i kaoset och kom till och med lite sent hem till dig på grund av att vi hade fullt upp. Jag hjälpte dig med starthjälp så du kunde köra bilen tillbaks till vår verkstad, samma dag tog vi fram ett nytt batteri till er bil och installerade denna efter att mätningar visat att ert batteri var dåligt jag rekommenderade er att installera en strömbrytare som tar max 2 min att installera, eftersom ni förklara för mig att bilen står ibland stilla en längre tid. Vet att mekanikern missat att installera denna på grund av den mänskliga faktorn. Men jag kvalitetssäkrade och kollade att allt var i sin ordning innan du fick bilen. Jag upptäckte att den inte var monterad och gjorde det direkt medan du stod där, och informerade er hur den fungera. Du är alltid välkommen tillbaks!
Hälsningar Robert