Kenny Å

Rekommendationer

2019-01-20

Skickade snabbt rätt varor. Inget att klaga på alls :) Läs mer

2018-11-29

Ger precis vad dem lovar. Lagershop med hyfsade priser. Extremt snabb leverans under Black Friday :) Läs mer

2018-11-29

Trevlig kundservice men det finns inte en produkt som kommer inom utsatt tid, eller ens innan man ringt dem eller mailat ett par gånger ? 1-4 dagar blir snabbt 8-10 Läs mer

2018-11-29

Proffsigt bemötande och superservice. Löste snabb tid i akut läge och hjälpte till med 100% fokus på kund och djur. Läs mer

2018-10-16

Kenny Å skrev om Pinchos
Flertal besök, blandad kvalitet. Levererar väldigt god mat och mysig miljö. Har dock strulat till det med bordsbokningen ena gången, och den andra gången tog det så lång tid att beställa maten så vi inte hann med efterätten. Läs mer

2018-10-16

Aldrig beställt något eller tagit Sveas betallösning. Fick endå en faktura som anmäldes som bedrägeri. De vill ej hantera ärendet trots färdig polisanmälan utan vill att jag skall betala med nya och högre påtryckningar hela tiden. Extremt otrevliga under hela processen som pågått i över 8 månader. Läs mer

2018-05-28

Bästa mäklaren vi anlitat, har dragit ett hästjobb med värderingar, visningar och budgivning. Lika bra service genom hela förloppet. Kommer att anlita igen :) Läs mer
2019-02-27 Hallonqvist Fastighetsbyrå AB svarar Kenny Å
Hej Kenny och Annika!

Tack för de fina orden, det värmer.
Ni är varmt välkomna åter! :)

MVH
Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
Hallonqvist Fastighetsbyrå gillar detta

2018-04-25

Blev en kort visit på denna bank, ansökte om lånelöfte som blev GODKÄNT då deras räntor såg trevlig ut. Köpte huset och skickade in ny ansökan på det riktiga lånet och handpenning. Då får man stå i kö i 2 veckor till och vara under ny behandling = inga pengar kommer fram i tid. De är ej flexibla när man ringer eller skriver till dem heller utan det blir bara nä. Tacka vet jag en personlig och klassisk storbank, där får man service. Och helkund vart man också under allt detta :( Läs mer