Anton

Rekommendationer

2018-04-27

Inleed är det första webbhotellet jag använt, och jag tvivlar på att jag kommer byta i framtiden. Det är billigt, alla mina sidor laddar snabbt, jag har aldrig stött på någon downtime och kundtjänsten är otroligt bra.

Framförallt kundtjänsten (Jens) är makalös. Jag har fått svar när jag skrivit på söndagar och jag har fått svar klockan 01:00 en onsdagskväll. I regel har mina mail besvarats inom 10 minuter. Jag själv har jobbat inom kundtjänst och är mäkta imponerad över svarstiden OCH kunnigheten i svaren. Definitivt den mest effektiva servicen jag någonsin sett.

Jag är helnöjd med Inleed och hoppas innerligen att de fortsätter med samma kvalitet på tjänsterna samt kundtjänsten. De har ett vinnande koncept, i alla fall ur mitt kundperspektiv. Förhoppningsvis speglar det sig i deras ekonomi också.

Det är svårt att skriva den här recensionen utan att låta försäljarsliskig. Men jag har precis fått hjälp av Jens och är oerhört tacksam och lättad för att han, återigen, löste problemen jag hade (som visade sig vara mitt Wordpress-temas kodning).

Hatten av och jag önskar en fortsatt trevlig fredag!

P.S Om Jens inte är högsta hönset på Inleed, och "endast" är en vanlig kundtjänstmedarbetare, så röstar jag får en stor löneförhöjning inför sommaren. ;-) Läs mer
Jens O gillar detta