Rekommendationer

2021-10-13

Bra, smidig och professionell affär! Läs mer
Fastighetsbyrån Nynäshamn gillar detta

2020-10-29

Varning för det här företaget!

Även jag, som många andra, har fått produkter som inte fungerar. Kontakten med kundtjänst känns som att tjafsa med ett barn, den märkligaste och sämsta kontakt jag har haft med ett företag.
Köp dina patroner från ett annat företag, så får du kanske något som fungerar eller prata med en seriös kundtjänst om det skulle vara några konstigheter. Jag fick inga pengar tillbaka. Läs mer

2019-02-19

Sålde min lägenhet via Fastighetsbyrån Nynäshamn. Allt igenom perfekt! Läs mer
Markus M gillar detta

2019-02-13

Tyvärr hänger det här företaget inte med i utvecklingen av smart bokföring. Här måste man fortfarande hålla på med debit och kredt, moms, konton och en massa krångel. Jag som inte direkt är förtjust i bokföring måste lägga timmar varje vecka på att bokföra och tyvärr är min bokföring helt katastrof efter 12 månader. Supporten verkar inte ens förstå programmet. Har bytt till Speedledger där debit och kredit, moms, fakturor, verifikationer och allt sköts automatiskt. Jag behöver bara berätta vem som betalad vad eller vad jag köpt för hur mycket, resten fixar det själv. Idag lägger jag kanske 30 minuter i månaden på bokföring. Speedledger hjälpte mig till och med att fixa bokföringen som Visma hade rört till.
Designen är dessutom modern, Visma ser ut att ha skapat sitt sent 90-tal och kört på det se dess. Som webbutvecklare sticker det i ögon av gamla Windows 95-knappar.
När jag sedan ska avsluta mitt abonnemang 3 dagar försent måste jag såklart betala 12 månader ytterligare. Läs mer

2018-05-16

Köpte genom Husmanhagberg, Sara i Nynäshamn är väldigt professionell. Läs mer
2018-05-16 Olsson svarar FREDRIK S
Hej Fredrik. Tack för din rekommendation, vill också passa på att önska er lycka till i ert nya boende! / Sara Örneblad
Olsson gillar detta