Gina B

Rekommendationer

2018-06-25

Trevlig kunnig säljare när jag köpte dyr säng 33.000:-. Bokade montering eftersom jag själv är sjuk och inte kan göra nåt.
Skulle få sms dagen innan leverans men fick inte det. Ringde butiken där de sa att om jag inte fått kl 17 kunde jag ringa igen vilket jag gjorde. Då sa de att det var för sent för den som har hand om lev slutar 15. Morgonen efter kom leveransen och jag fick be annan ta emot då jag själv var på sjukhus. Visade sig att den viktiga mellanmadrassen inte var med men det hade ingen kontaktat mig om heller. Det skulle ta minst en vecka fick jag till slut veta efter många samtal till butiken. Riktigt dåligt skött av Kungsängen skulle aldrig rekommendera dem till någon annan. Jag beställde något jag behövde men fick en massa strul och kostnader pga att jag fick betala någon för att ta ledigt från jobb för att kunna ta emot min säng när jag själv inte kunde. Nu blev det en hel dag eftersom jag inte kunde få något leveransbesked dagen innan som det skulle vara och dessutom ingen komplett lev.
Att de sen inte är villiga att kompensera mer än 250:- men ändrade sig till 500:- i presentkort tycker jag är skamligt.
Nej ALDRIG mer Kungsängen!!!!!!! Läs mer