Karin L

Rekommendationer

2018-07-03

Karin L skrev om Catering en del av Flygande Köket
Vi anlitade Flygande köket till en privat 50-årsfest med buffé och porslin till 68 gäster.

Allt fungerade bra och maten var god. Marika levererade det vi kommit överens om och var tillmötesgående och flexibel. Det enda som jag kan anmärka på är att det hade känts bättre med mer formalia såsom skriftlig bekräftelse i förväg - inte bara mailande/tfn-samtal. En offert i förväg med samtliga priser (tex utkörning som jag inte kände till). Det märktes att företaget var hårt belastade med uppdrag under perioden och när man inte anlitat dem förut är det lätt att känna en osäkerhet i om de verkligen kommer att leverera. Det gjorde de, men lite nervös var jag :-)

Maten var jättegod och uppskattades av gästerna. Det blev mat över av vissa rätter, medan halloumin inte räckte till alla. Jag hade dessutom efterfrågat en mer detaljerad information om vad det var för rätter, inklusive innehållsförteckning. Detta svarade Marika aldrig på. Det var också svårt att veta vilken sås som hörde till vilken rätt.

På det stora hela är jag mycket nöjd och skulle absolut kunna tänka mig att anlita dem igen, nu när jag vet att det funkar trots den lite knapphändiga administrationen.

Med vänlig hälsning // Karin Läs mer
2019-03-14 Marika A svarar Karin L
tack för fedback mvh marika på flygande köket
Marika A gillar detta