Rekommendationer

2019-09-05

Gaspannan gick sönder och rörexpressen installerade ny gaspanna. Är mycket imponerad av vänligheten, förståelsen, snabbheten och den smidiga processen.
Pannan blev dödförklarad mån em och onsd fm var allt klart. Hade väldigt låga förväntningar och trodde att jag skulle behöva vara utan värme och varmvatten i flera veckor.
5 pannor av 5 ! Läs mer

2018-08-21

Vidrigt dåliga! Anlitade familjens jurist till bouppteckning, glömde kalla alla dödsbodelägare till förrättningsmöte, begärde in banksaldo alldeles för sent, glömde skicka in till skatteverket pg semester. Fullständigt omöjlig att få kontakt på telefon och mail, ringde aldrig tillbaka! Familjens jurist fick uppdraget 2 veckor efter avlidendatum, efter 4 mån är fortfarande inget inskickat, trots att alla papper är på plats, fy sjutton så dåligt! Läs mer
Bella A v gillar detta

2018-07-11

Sålt en bostadsrätt.
Trevligt, professionellt och lugnande bemötande.

Försäljningen kändes tryggt, stabilt och väldigt sakligt. Daniel var väl förberedd och väl insatt i regler, papper etc.
Mina förväntningar var ett känslomässigt kaos där Daniel lyckades få till det på bästa sätt. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte