Björn F

Rekommendationer

2021-03-01

En flytt av möbler mm plus en flyttstäd. Trevligt bemötande mot mig men lite bristande kommunikation inom DPM. Den information jag lämnat till en person verkade inte finnas kvar när någon annan tog över kommunikationen. Sammantaget fick de jobbet gjort på sätt jag förväntat mig. Läs mer

2020-01-20

Vi sålde en bostadsrätt med hjälp av Peter, den proffsigaste mäklaren som varmt rekommenderas! Fick oss att känna trygghet från början till slut. Ständigt nåbar och med stort lugn informerade han oss hela tiden. Med långsiktigt tänk föreslog och förklarade han strategier och gav oxå konkreta råd vid behov, ex vid styling. Visade stor kunnighet om den lokala marknaden och tydlig med vad vi kunde förvänta oss. Noggrann, ansvarstagande och respektfull mot såväl säljare som köpare. Svårt att föreställa oss ett bättre bemötande. Läs mer

2018-07-19

Handledarutbildning. Bemötandet var välkomnande och trevligt. Förväntningarna var att jag skulle få en uppdatering på vad som är viktigast att tänka på och kanske något tips på hur man beter sig mot sin lärling för att nå bästa resultat. Vår föreläsare lyckades verkligen med detta och var dessutom inspirerande och informativ. Trots att det var på kvällen efter lång arbetsdag var det lättnatt ta till sig informationen. Läs mer