Annika B

Rekommendationer

2020-01-03

Annika B skrev om Noless AB
Vi var två, en gjorde mixfransar och en gjorde ögonfransfärgning. Mixfransarna såg jättebra ut, ögonen blev inte röda och det återstår att se hur de håller med tiden. Dock stora språksvårigheter. Ögonfransfärgningen bestod i att ögonkanterna tejpades och så penslades färgen på. Kändes som den penslades på i ett mycket tunt lager. Efter några minuter tvättades färgen bort igen. Vitsen med ögonfransfärgning är att ge färgen tid att fästa sig på fransarna och det gör den om den får sitta kvar den stipulerade tiden. En mycket liten nyansskillnad kunde ses men många toppar var fortfarande ofärgade. Dock var priset så billigt, så det lönar sig inte att bråka om, bara att undvika i framtiden. Läs mer

2019-07-21

Duktiga och trevliga snickare men tog beslut om/avstod från detaljer/utföranden utan att prata med oss först. Finish saknades i flera utföranden. En panelfog slutfördes inte trots påminnelse på plats, vid påpekande efteråt valde firman att inte åtgärda, utan avsåg att återkomma om när de kunde återkomma. Läs mer