Rekommendationer

2020-11-10

En mycket positiv upplevelse ! Jag kom hem från utlandet och behövde akut en bil.
Här fick jag ett mycket gott bemötande, vänlig, proffsig och kunnig säljare är något man kanske kan förvänta sig, men den hjälp och det tillmötesgående jag mötte här är över förväntan.
I fortsättningen är det här jag köper mina bilar !
Christian Wendt Läs mer
Drömbilar I Stockholm A gillar detta

2020-08-04

Jag har just köpt ett vadderat o frankerat kuvert för 75 kr. Expediten går iväg, jag frågar kollegan, kan jag få låna en penna ?
Svaret: JA, NÄR JAG ÄR KLAR MED DET HÄR, surt utan ett leende !

De måste vara missnöjda med livet, eller bara djävulskt trötta på kunder.
Men i en krimskramsbutik / Postnord-ombud ........jag vet inte om det är helt rätt kundbemötande !

Nu är det inte första gången detta händer här, det är tredje gången.

Tidigare har jag tänkt att alla har rätt till en dålig dag, kanske något jobbigt hänt, jag ger dem en chans till !

Jag har även sett andra kunder bli ”ruttet” behandlade, de kanske inte vill ha så många kunder, kanske bara vill ha sina stamkunder.

Nu är jag klar, aldrig mer ett paket hit, det finns ju fler utlämningsställen. Läs mer

2019-09-08

Packning, bär och flytthjälp från hus på ö.

Proffsigt bemötande hela vägen, från beställning till faktura.
Flyttkillarna var i tid båda dagarna, de packade perfekt, inget skadat gods. De jobbade snabbt och effektivt, och var dessutom glada, trevliga och hjälpsamma.
Jag kan verkligen rekommendera det här företaget. Läs mer
2019-09-28 Transport cars stockholm ab svarar CHRISTIAN W
Hej Christian !
Tack ska du ha för din rekommendation , en nöjd kund är det bästa tillfredsställelse vi känner till då det innebär att vi utför ett bra jobb samt är på rätt spår.

Hälsningar
Transport Cars Stockholm AB
Transport cars stockholm ab gillar detta

2018-08-15

Jag gjorde upp affären med Dejan som äger företaget, men träffade även Edgar när de hämtade min bil.

Professionella, vänliga, trevliga, kunniga och förtroendeingivande killar och dessutom mycket serviceinriktade.

”Med kunden i fokus” är en utsliten och missbrukad devis, men på Bd Bil är det exakt så !

Jag kan varmt rekommendera Bd Bil, fortsättningsvis är det där jag gör mina bilaffärer ! Läs mer