Jenny C

Rekommendationer

2018-08-29

Jenny C skrev om BM VillaTak
När vi flyttade in i vårt hus i Saltsjö-Boo insåg vi ganska fort att taket behövdes bytas och jag tog bl.a. kontakt med BM Villatak. Björn på BM Villatak kom ut till oss och gjorde en grundlig genomgång av vårt tak och ventilationen på vind.
Vi kände direkt att han visste vad han pratade om och vi kände oss mycket trygga.
Vi fick en offert som var helt överkomlig efter bara ett par dagar och det kändes helt rätt så vi tackade ja.

Arbetet påbörjades enligt tidplan med ett grymt duktigt gäng som inte slöade utan dom jobbade på flitigt och noggrant. Arbetet slutfördes inom tidsplanen. Inga oväntade kostnader tillkom utan allt gick över förväntan.

På en vecka byte dom tak, fixade ventilationen, vindskivor m.m. Dom kläde om skorstenen och dessutom hann dom även hjälpa oss med att byte träfasad och måla.
Resultatet blev så bra, vi fick ett helt nytt hus och vi är mer än nöjda!

Jag är så glad att vi valde BM Villatak!

Vill ni ha ett bra och noggrant utfört arbete av proffs till ett överkomligt pris och som håller tidsplanen så ska ni kontakta Björn på BM Villatak, jag kan verkligen rekommendera honom och hans team!

Vi kommer garanterat att anlita dom när det är dags att byta tak på gäststugan.
Toppbetyg, 5 av 5 stjärnor Läs mer
Björn M gillar detta